Kuinka voimme auttaa?

Ota yhteyttä

PERSONAL TRAINER -PALVELUT

Pysy ajantasalla

Olemme helposti tavoitettavissa. Voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostilla, puhelimitse tai asioida tisikillä. Asiakaspalvelumme palvelee myös, kun vastaanottomme on kiinni.

Pysy ajantasalla ja seuraa meitä sosiaalisessa mediassa. Julkaisemme säännöllisesti terveyteen ja palveluihimme liittyviä postauksia.

HOITOJEN VARAMISESTA
Viikonloppuisin hoitoja on saatavissa etukäteisvarauksella. Toivotun hoitoajan saamiseksi, suosittelemme tekemään varaukset hyvissä ajoin ennen saapumistasi. Hoitoja voi varata netissä tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme p. 010 574 8430.

Hoitoaikaa varatessanne muistakaa mainita, mikäli Teillä on jokin sairaus, allergia, käytätte lääkitystä tai olette raskaana. Alan yleisen käytännön mukaisesti, emme vastaa hoitotuotteiden mahdollisesti aiheuttamista allergisista tai ärsytysreaktioista.

Toivomme Teidän saapuvan ajoissa ennen hoidon alkua, myöhästyessänne joudumme lyhentämään hoidon kestoa.

Hoidot maksetaan paikan päällä.

Hoitojen peruutukset kuluitta viimeistään 48h ennen varattua hoitoaikaa, sen jälkeen perutuista hoidoista veloitamme 50% hoidon hinnasta ja saman päivän aikaan perutuista tai peruuttamatta jätetyistä veloitamme 100% hoidon hinnasta. Huom. ethän tule sairaana / flunssaisena hoitoon.

Kinesiocenter Kuntoilukeskus

Ma – To: 10 – 17
Pe – Su: suljettu

Kulkuoikeuksia kuntosalille saa ostettua myös verkkokaupastamme.

Kuntosalille pääsee pin-koodilla 24/7.

Puhelin

Sähköposti
asiakaspalvelu@kinesiocenter.com

HENKILÖKUNTA

Olemme 100% suomalainen, itsenäinen ja yksityisomisteinen perheyritys. Ihmisen hyvinvoinnin ja terveyden edistäminen on meidän intohimomme. Pidämme ammattitaitoamme yllä ja kouluttaudumme käytännössä jatkuvasti.  Osaava henkilökuntamme on palveluksessasi.

Mika Mustonen

Yrittäjä, toimitusjohtaja, fysioterapeutti, työfysioterapeutti, urheilufysioterapeutti, CRED MDT

Lisätietoa

Mikan on yrittäjä jo 3. polvessa. Nuorempana kolarin jälkeen saatu kuntoutus ja judo-harrastus innoitti hakeutumaan fysioterpiakoulutukseen. Nyt lähes neljännesvuosisata on tullut puuhasteltua  ihmisen kuntoutuksen parissa. Mikan intohimo on kivun hoito ja etenkin akupunktio. Myöskin tuki- ja liikuntaelinongelmien hoito on lähellä sydäntä.

• fysioterapeutti
  • akupunktio
  • BMA – The Balence Method Acupuncture
  • lisensioitu T4U Personal Trainer

• kivun hoito
  • klassinen hieronta
  • työfysioterapia
  • työhyvinvointi
  • kuntosaliohjelmat
  • kuntosaliohjaus
Marjo Salmensuo

Yrittäjä, koulutettu hieroja, lymfaterapeutti (LYKO), CRED MDT

Lisätietoa

Marjo on yrityksen tehopakkaus. Hän huolehtii hierojan työ ohella yrityksen talousasioista, kuten laskutuksesta, reskontrasta ja tarjousten laatimisesta.

Hierojana hän on aivan omaa luokkaansa. Monet ovat kehuneen hänellä olevan ”taikasormet”. Marjon motto on, että hieronta ei saa olla kuin hampurilaisateria, joka on joka kerta samanlainen. Ei siis saa jämähtää kaavamaiseen toimintaan vaan ajatella asiakaan ongelmaa laajemmin. Usein apu löytyykin aivan muualta, kuin missä asiakkaan kipu tai oire on.

• koulutettu hieroja
  • lymfaterapeutti (LYKO)

• klassinenhieronta
  • kuumakivihieronta
  • kynttilähieronta
  • lymfaterapia
Joona Mustonen

Kuntosali- ja liikuntavastaava, fysioterapeutti, CRED MDT, FAF Personal Trainer

Lisätietoa

Joona on sanan mukaisesti jokapaikan höylä. Nuoreen ikäänsä nähden hän on kokenut ja erittäin ammattitaitoinen fysioterapeutti. Kuntosaliharjoittelu on hänelle intohimo ja se välittyy myös työskentelyssä asiakkaiden kanssa.

Fysioterapiassa hän on erikoistunut tuki- ja liikuntaelinongelmiin, kivunhoitoon akupunktiolla ja laserilla. Hän vastaa yrityksen kuntosalipalveluiden kehittämisestä, kuntosaliohjelmien laatimisesta, personal training -palveluista ja ryhmäliikuntojen ohjaamisesta.

• fysioterapeutti
  • akunktioon erikoistuva